Przedsiębiorstwa coraz odważniej walczą o uwagę swoich obecnych i potencjalnych klientów w sieci. Statystyki pokazują, że w minionym roku ponad 50% dużych firm skorzystało z social mediów do prowadzenia swojego biznesu. To naprawdę imponujący wynik, a tendencja jest nieustannie wzrostowa. Warto zauważyć, że największe sukcesy biznesowe XXI wieku powstały m. in. dzięki zasłudze internetu. Pomimo tak obiecujących statystyk i przykładów firm, które osiągnęły pokaźny sukces – wielu przedsiębiorców wciąż zastanawia się nad sensem obecności swojej marki w internecie. W ostatnich latach da się zauważyć pewien trend – coraz większego znaczenia nabiera umiejętne pozycjonowanie stron internetowych. Przedsiębiorcy coraz częściej sięgają po pomoc specjalistów czy internetowych doradców, a co za tym idzie – zwiększają swoją szansę na osiągnięcie sukcesu w sieci. Świadomość tego, że organiczny ruch z wyszukiwarki umożliwia pokaźne zwiększenie wyników sprzedażowych sprawia, że coraz częściej kładziony jest nacisk właśnie na pozycjonowanie witryn internetowych. Idealnym przykładem na zwiększenie sprzedaży jest rozpoczęcie prowadzenia firmowego bloga. Potencjalni klienci mogą w przystępny sposób zobaczyć na co mogą liczyć po skorzystaniu z usługi lub zakupieniu danego produktu. Jeśli mielibyśmy mówić o najpopularniejszej formie reklamy w sieci, jest to bez wątpienia PPC czyli z angielskiego pay-per-click. Jak to działa? Reklamodawca płaci za każdy „klik” klienta, a ceny takiego kliknięcia oscylują w granicach od kilku groszy do nawet kilkunastu złotych.
Budowanie marki w internecie
28 listopada 2019