Każdemu właścicielowi firmy zależy na dobrej widoczności w Internecie. Teraz jest to największe narzędzie marketingowe, z którego możemy pozyskać tysiące klientów, ale także pracowników. Online znajdziemy wszystko, zarówno jako przedsiębiorca, klient, pracownik lub inna osoba. Warto wiedzieć, że widoczność firmy w Internecie to nie tylko główna strona wyszukiwania w Google. Istnieje wiele innych dróg, aby dotrzeć do naszej strony internetowej czy sklepu. Należy skupić się i zadbać o wszystkie te aspekty!
Wirtualny spacer Google jako promocja Twojej firmy
Z pewnością każdy przedsiębiorca skupia się na wypromowaniu swojej firmy w Internecie. Większość zabiegów opiera się na frazach kluczowych, reklamach oraz SEO. Jednak są także mniej popularne metody, które przynoszą bardzo korzystne efekty. Mowa tutaj o wirtualnych spacerach po pomieszczeniach w przedsiębiorstwie, tak jak Google Street View. Choć jeszcze może nie przychodzić na myśl, jak taki wirtualny spacer może zadziałać na potencjalnego klienta, to zaraz wszystko się rozjaśni. I to nie tylko w kwestii klientów, ale także kandydatów na pracowników.
Promocja firmy w mapach Google
Statystyki mówią, że w 44% przypadków, konsumenci wyszukują firmy w mapach Google. Co ważniejsze, 41% wyszukiwań kończy się przejściem do strony danej firmy. To naprawdę mocne statystyki, które powinny zwrócić uwagę przedsiębiorców na polepszenie swojego profilu w mapach Google. Jak można to zrobić? Przede wszystkim należy zaopatrzyć się w wizytówkę Google Moja Firma. To ona pierwsza pojawi się potencjalnemu klientowi po odnalezieniu naszego przedsiębiorstwa w mapach.
Wirtualny spacer po biurze lub firmie w Google Moja Firma
Aby wizytówka Google Moja Firma była jeszcze bardziej atrakcyjna, umieszcza się w niej wirtualny spacer. To świetne rozwiązanie, które przyciąga i zaciekawia ludzi. W końcu jeśli szukamy czegoś na mapach, to chcemy zobaczyć, jak wygląda. Klient, który wejdzie w wirtualny spacer i zobaczy zadbane i ciekawe wnętrze z pewnością będzie zachęcony do przejścia do naszej witryny internetowej. To samo tyczy się także potencjalnych kandydatów na pracownika. Jeśli zależy nam na znalezieniu kreatywnych, rzetelnych i ambitnych ludzi, wybierzmy wirtualny spacer jako narzędzie marketingu! Wybijemy się tym pośród masy innych ogłoszeń i ofert. Kandydat na pracownika będzie mógł zobaczyć jak wygląda jego przyszłe miejsce pracy. Warto właśnie tym przyciągnąć jego uwagę.
Jak wygląda tworzenie wirtualnego spaceru Google?
Wykonywaniem wirtualnych spacerów zajmują się fotografowie z użyciem punktów sferycznych. Doświadczony fotograf taki jak https://www.fotografsv.pl/ wykona panoramy, które następnie zostaną zmontowane w widok 360o. W zależności od ilości pomieszczeń i wielkości pomieszczenia cena wykonania takiego spaceru jest różna. Jednak inwestycja w takie narzędzie marketingu jest bardzo opłacalna i zwróci się w wynikach odwiedzin naszej witryny oraz w znalezieniu ambitnych pracowników.